Re: Problem z ustawieniem głośności.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 15 Sep 2007 - 13:17:43 MET DST

Użytkownik "GeeRbiL" <geerbil@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fcgdka$r32$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Po zainstalowaniu no nowo Windowsa, nie mogę ustawiać wskażnika
> poziomu
> głośności dla każdej pary głośników. Aktualnie głośniki tylne za cicho
> grają
> chciałbym żeby grały głośniej. Teraz w windowsowych ustawieniach
> głośności
> jest jedna belka do wszystkich głośników, a pozostałe front, side,
> subwoofer,
> center są jakby nie widoczne bez możliwości ustawiania.

Rozumiem, że odpowiednie ustawienia (te, z którymi masz problem) są
doptaszone we właściwościach? (dwuklik na głośniczku, w okienku Opcje,
Właściwości, dla wybranego urządzenia, oraz kierunku toru audio ptaszek
na odpowiednim regulatorze)

> Próbowałem już zmieniać sterowniki na nowsze, zmieniać kabelki w
> portach i
> nic.W panel sterowania-->Dźwięk i urz.audio--> także próbowałem.
>
> Głośniki mam Creative 5.1 sterowniki Realtek 97 i system XP

Zerknij, czy nie jest tak przypadkiem... albo i nie przypadkiem, że w
systemie masz dwa urządzenia audio.
Jeśli tak, to spróbuj przerzucić się na tamto, jako domyślne. W jednej z
płyt, którą spuściłem do kumpla i on ją ma teraz w swoim kompie, system
(W2k konkretnie) wykrywał CMI8330, lub Odpowiednik SB-16. Każde z tych
urz.ądzeń miało swoje regulatory. Problem był z komunikatorami audio -
pyszczyły o braku dźwięku, lub urządzenia w ogóle, różnie. Okazało się,
że głośniki trzeba ustawić na CMI8330, a mikrofon na niby-klon SB-16 i
zafiksować to na stałe, nie pozwalać na urządzenie domyślne. Gdy dźwięk
się ustawiło z SB-16 na głośniki, to jakość jego była żenująca, wręcz
jakby jakieś DSP podnosiło całe widmo o ok. 50 Hz.
Może u Ciebie też jest coś podobnego i trzeba pokombinować, żeby jeden
tor dostał jedno, a inny tor drugie urządzenie? I też zafiksować na
stałe?

--
LH
Jambo, jambo bwana,