Re: jajca jak berety, a mnie nie zaprosili:-)

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 14 Sep 2007 - 18:44:25 MET DST

*.lamer* pisze:

> Zapewne zależy to od ilości i intensywności protestów :-)

Hmm... parę dni temu uruchomiłem na godzinkę Vistę, AU coś tam pościągało
i zainstalowało (miałem pewnie ze trzymiesięczne zaległości :) ).
Szczegółów nie pamiętam ale jestem niemal pewien, że na liści
'zainstalowane aktualizacje' mignęło mi Windows Update wersja 7, czy coś w
tym stylu. Natomiast na XP aktualizacja rzeczywiście odbyła się chyba
cichaczem. Plikom WU "podskoczyły" numerki wersji ale nie widzę żadnego
śladu po tej aktualizacji.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]