Re: Google Desktop - gdzie trzyma baze?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 14 Sep 2007 - 18:25:50 MET DST

*latet* pisze:

> Czy ktos wie, gdzie program Google Desktop
> trzyma swoja glowna baze danych?

Z tym to bywa różnie. Domyślnie w folderze Ustawienia lokalne w profilu
użytkownika
<http://desktop.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=10727>
Chociaż instalator jest dość "inteligentny" i np. u mnie "wybrał" sobie
miejsce gdzie indziej. Sam, nic nie ustawiałem, zresztą bez specjalnych
sztuczek (wtyczek) nie ma takiej możliwości. U mnie indeks GDS-a znajduje
się w D:\Google Desktop Data.
Pewnie dlatego, że na C: w momencie instalacji było ~4GB wolnego natomiast
na D: ponad piętnaście.

> Chcialbym sprawdzic ile moze ona zajmowac miejsca.

Hmm... przy stanie
-----------------
Łączna liczba elementów, które można wyszukać - 35731
E-maile - 2041
Czaty - 0
Historia przeglądanych zasobów sieciowych - 1849
Pliki - 31841
Indeks GDSa wraz z przyległościami to prawie 500MB. Domyślne ustawienia
wyszukiwania plus zainstalowane dwie dodatkowe wtyczki - indeksujące pliki
rar, 7z, cab itd, oraz pliki AutoCada.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]