Problem zm połączeniem sieciowym

Autor: majster <nomail_at_nomail.ru>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 23:45:44 MET DST

Witam
Mam pewien problem pod WinXP z połączeniem sieciowym. Otóż problem polegał
na tym, że od czasu do czasu, po uruchomieniu komputera nie było połączenia
sieciowego. Klikałem napraw i połaczenie się naprawiało poprawnie.
Ale już miałem tego dość. Postanowiłem odinstalować kartę sieciową
(zintegrowana z płytą). I od tego momentu zaczął się problem. Karta
zainstalowała się sama poprawnie. Skonfigurowałem połącznie wpisując
statyczne IP, bramę i DNSy dokładnie tak jak było przedtem. I połączenie
sieciowe działa tylko w jedną stronę. Wysyła pakiety, ale nic nie odbiera.
Nie pomogły resety komputera, naprawianie połączenia, zmiana ip i dnsów,
ściąganie i instalowanie ze strony producenta sterowników karty sieciowej,
resety routera, czy wyłaczanie firewalla i antywirusa.
Dlaczego to połączenie sieciowe zaczęło tak działać? Co jest tego powodem?
Jak rozwiązać ten problem. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.