Re: Internet Explorer 6

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 23:22:09 MET DST

** Jasko Bartnik <adres@sygnaturka.nadole> wrote:

> Pytanie mam dosc glupie - czy Microsoft ma cos wspolnego z IE6?

No wyprodukowali TO.

> Zainstalowalem sobie na laptopie Win2k (bez SP4), bo takie akurat mialem...
> i zaczelo sie. Najpierw od SP4 i 60 poprawek krytycznych. Przyszla kolej na
> IE6. Czy Microsoft kiedykolwiek wypuscil taka przegladarke?

IE to nie jest przeglądarka. A poza tym to oczywiście wypuścil, bo jakby nie
wypuścił to by nie istniała i byś jej sobie nie zainstalował. Logiki trochę
chłopie.

> Wiem, ze mozna ja sciagnac z serwisow "trzecich" ale nigdy nie widzialem jej
> w zbiorach MS. Jest tylko SP1 do IE6.

Niezastąpiona Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Explorer#OS_compatibility

Z tabelki wynika, że zostało wypuszczone właśnie jako "IE6 SP1".

Zapewne zrobili tak tzn. wydali IE6 jako *poprawkę*, nie jako oddzielny produkt
aby wepchnąć to na siłę użytkownikom. Nie pierwszy i nie ostatni raz.