czy na licencji Millenium można zamiast niego używac win 98?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 00:03:21 MET DST

Witam, mam taki problem: na kompie miałem przez kilka lat windows milenium
po awarii sprzętu chciałbym zainstalować windowsa 98 ponieważ zginęła mi
wersja milenium na którą mam licencje. Pytanie brzmi czy to będzie legalne
skoro mam licencje na nowszą wersje a będę używał starszej, czy też będzie
traktowane jako zwykłe piractwo i tak jak gdybym miał np XP?
Dziękuję i Pozdrawiam.