Re: chcp 1250 jak to ustawić na stałe?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 02:40:03 MET DST

Użytkownik "goomish" napisał w news:19fgzr4bi0rud$.dlg@fqdn.goomisha.pl...

[...]
> Wpisy z AUTOEXEC.NT obowiązują zdaje się tylko dla programów 16-bitowych.

Masz rację, nie wiedzieć czemu zmiana strony kodowej kojarzy mi się
automatycznie z manipulowaniem przy programach 'DOS'.
I dla nich, albo i choćby commandcoma, by skutkowało (od razu).
I druga zmyłka, "żeby zawsze w cmd mieć stronę". W samym cmd się nie da,
klucz run będzie dotyczył całości systemu.
No ale skoro o to chodziło, i kolega zadowolony, to zostaje tylko
podziękować za korektę.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)