xp,service pack,integracja,licencja - jak to jest ?

Autor: Adam Rękar <adamrekar_at_op.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 16:01:29 MET DST

cześć,
mam pytanie do praktyków.
jest sobie laptop kupiony jakieś 3 lata temu z sytemem xp home bez sevice
packów,
z kompaktem z sytemem dedyykowanym dla fujitsu-siemens
chciałbym przeinstalowac sytem, ale pomyślałem żeby nie instalować systemu
bez SP ale zainstalować XP home juz od razu z SP2, bo wydaje mi sie ze to
lepsze rozwiązanie niz instalowac gołego a potem dorzucac SP (wpiszę numer
licencji z naklejki na laptopie) .
zadzwoniłem do microsoftu i pani powiedziął że nie ma takiej mozliwości, bo
dostałem system bez SP i MUSZĘ zainstalowac stary system a potem dopiero
SP2.
czy to rzeczywiście prawda ?
i pytanie czy mozna zgrac na twardego system dostaczony na kopakcie z
laptopem (ta płytka z hologramem) , zrobic integrację z SP2 i nagrac znowu
na CD i dopiero zainstalować na laptopa ?

pozdrawiam