soft do indexowania zasobow malej sieci

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 01:15:35 MET DST

poszukuje dobrego softu, ktory zindexowalby mi nieduza siec, ale z
dosc pokaznymi zasobami. tak zebym mogl postawic ten soft na jakims
kompie i userzy mogli przy jego uzyciu w poszukiwaniu tego co im jest
potrzebne. najbardziej interesuje mnie szybkosc dzialania takiego
softu.
zna moze ktos taki soft?
najblizszy idealu byl turbo search w wersji sieciowej, ale okazalo
sie, ze bardzo czesto po zapytaniu, zamiast przeszukiwac swoja lokalna
baze danych znowu zaczyna po chamsku szukac w sieci.
<rs>