Re: xp an słabym kompioe

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 00:48:44 MET DST

** Jasko Bartnik <adres@sygnaturka.nadole> wrote:

> Tutaj sie musze wtracic. XP nie chodzi na prockach nizszych niz "pierwsze"
> intele. Braki w instrukcjach procesora. Instalacja

Nie mówię o instalacji tylko o uruchomieniu - zainstalować mogli używając
innego sprzętu, potem uruchamiać to na czymś innym. Instalator sprawdza ilość
pamięci i jak ma mniej niż 32MB to odmówi.

> nie nie zacznie. Minimum do instalki to 64MB. Po instalce mozna zdjac
> troszke ramu ale istnieje ograniczenie - plyta glowna i dostepne kosci. Przy
> 16MB XP juz nie startuje wiec minimum to 18MB.

Być może wprowadzili jakieś haki. Nie wiem, widziałem te benchmarki i były
całkiem wiarygodne. Chociaż to w sumie było coś co kliknąłem w necie i
przeczytałem - samemu nie sprawdzałem tego, ale z drugiej strony te badania
były poddane publicznej krytyce i nikt nie protestował.

Jesteś pewien, że masz rację?