Re: instalacja XP niekoniecznie przez CD-ROM - jaka metoda?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 00:28:12 MET DST

** greer <grere@tenbit.pl> wrote:

> czesc mam notebooka bez cd-romu. musze koniecznie zainstalowac na nim
> Windowsa XP. Nie ma jednak w laptopie Cd-romu, uszkodzony jest akurat
> kontroler i cd-rom nie b?dzie ju? nigdy dzialac. Jak mo?na wiec zainstalowac
> system Windows XP,

XP możesz zainstalować z dysku. Co musisz zrobić to umieścić na tym dysku pliki
instalatora XP oraz jakiś DOS, z którego ten instalator uruchomisz. Oczywiście
musisz też sprawić aby ten DOS (partycja z nim) była bootowalna z poziomu tego
laptopa.

Umieścić dane na dysku możesz np. wyjmując go i podpinając do nowszego sprzętu
via przelotka USB czy IDE (groszowe sprawy - ale jak nie masz/nie stać Cię to
popytaj znajomych).

> myslalem o kupnie zewn?trznego nap?du na USB i moze ustawienie w Biosie ?eby
> bootowa? z USB?

A BIOS tego komputera to umożliwia?