Re: 98 doi xp

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Sun 09 Sep 2007 - 21:58:34 MET DST

Ale ja nie kłamię. Po zakupie w98se chodził bardzo dobrze przez rok, lecz
ostatnie 3 miesiące ciągle się zawieszał, co potwierzdzili inni ludzie.
Niektórzy radzą nie pobierać wszystkich uaktualnień i to może być sensowne.
Spróbuję dać więcej miejsca na dysku dla przywracania systemu i, jeśli to
samo będzie z xp, przywróce system do miesiąca do tyłu i nie będę pobierał
dalej uaktualnień. Niektórzy radzą używać linux ale chyba na tym nie chodzi
prawie żaden program. Co wezmę program dostępny który mnie interesuje, to on
nie chodzi na linux. Na linux chodzi na pewno pewien zestaw podstawowych
programów internetowych i biurowych. Co do innych, jest kiepsko.