Re: Dysk SATA niewidzialny chociaz sterowniki sa

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 10:50:18 MET DST

On 5 Wrz, 09:30, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
> Pewnie tak. Na przyk ad o tym, e to grupa sprz towa, a Twój problem jest,
> za przeproszeniem, typowo windziany...
> FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt
> PS. Partycje jakie oczywi cie za o y e tudzie przydzieli e im literki?
Rzeczywiscie, przepraszam, ewidentnie pomylilem grupe. To oczywiscie
po czesci sprawa SO o ile pominac sprawe formatowania/partycjonowania
dysku co chyba miesci sie tutaj.
PS: problem rozwiazany, w blad wprowadzilo mnie, ze oczekiwalem nowego
dysku sformatowanego, z partycja (tak mialem 3 lata temu z
nowokupionym dyskiem - na gieldzie :/
J.