Re: Keylogger

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 10:49:30 MET DST

Kup sobie na allegro keylogger sprzętowy, mocowany wewnątrz komputera,
jednak lepiej czasem nie wiedzieć o pewnych rzeczach i wszyscy są zadowoleni
inaczej może się to skończyć szybką katastrofą.
W tej chwili niestety jest tylko dostępny keylogger zewnętrzny, który jest
stosunkowo łatwy do wykrycia
http://allegro.pl/search.php?string=keylogger
Możliwe że będą w sprzedaży inne modele łączone w różny sposób wewnętrznie,
ale nie wiem czy to się będzie dało inaczej zamontować niż zaraz za
klawiaturą, inaczej byłby to keylogger programowy. Sprzętowy wewnętrzny jako
karta pci startująca przed albo zaraz po biosie? Nie wiem czy jest w stanie
przechwycić klawiaturę. Najprościej, byłaby to po prostu sprężynująca
nakładka na płytę główną dotykająca wyprowadzeń lutowniczych wtyczki PS2.
Jednak ostatnio są też klawiatury USB, więc chyba ta metoda odpada.