Re: Keylogger

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 01:21:40 MET DST

Użytkownik "ZOMO" napisał w news:fbkk6k$o3a$1@news.onet.pl...
> moze Pawel nie ma takich umiejetnosci jak Ty, i dlatego pyta na grupie
> jak sie wlamywac na "supertajne hasla" ??

Ty już wszystko wiesz, ja dopiero badam, w tym intencje, dałbyś mi trochę
czasu, starszy człowiek jestem i już tak błyskotliwie nie śmigam ;P
A na hasło odpowiedź padła, to słowo kluczowe + Google powinno starczyć.

> jego pytanie jest scisle branzowe

np. na p.r.samochody
Jak zmniejszyć promień skrętu, bo jak gonię babcie po ulicach, to się
skubane
zakosami wysmykują.
No i już zasuwasz z technikaliami, no nie?

> a zaufanie nie jest kwesta w tej dyskusji

Jest, i to jak. Jest jednym z rozwiązań problemu, a ja problem Pawła widzę
tak, 'jak uchronić dziecko przed zagrożeniem' a nie 'jak sobie
poszpiegować'.
Ale dopiero teraz, po drugim poście. Gra rolę, ton wypowiedzi, błędy
ortograficzne, styl, wszystko. Poza tym i ja mu muszę zaufać, że nie
nadużyje, i on mi, że mu świni z kopytami nie podłożę. Jak widzisz
kluczowe słowo niestety. Więc się nie wpacaniaj ;-)

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)