Re: benq fp92w, ati radeon express 200 +vista

Autor: AdamS <ad.as_at_wycinanka.interia.pl>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 11:43:20 MET DST

pawel wrote:

> witam grupowiczow,
> monitor benq fp92w, karta graficzna ati radeon express 200 series zintegrowana
> na plycie glownej, podlaczony przez kabel analogowy, system vista, najnowsze
> sterowniki do karty graficznej ze strony ati, sterowniki do visty od monitora
> i monitor nic nie wyswietla,

Wg mnie to wina sterowników ati
Ostatnio miałem podobne zdarzenia na XP monitor hp. Na sterownikach
dostarczonych z płytą chipset AMD690 wszystko działało w miarę chociaż
po wyłączeniu samego monitora nie chciał się ponownie załączyć. Po
zaktualizowaniu do wersji catalyst 7.5 monitor gasł po jakimś czasie
sam z komikatem (no signal) a skoro no signal to się wyłączał. Od
wersji 7.7 nie mam już żadnych problemów.

--
Pozdrawiam AdamS