Re: Klucze HKEY_USERS

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 22:53:23 MET DST

In news:odnod3puvqfntjru03tjenv9rjc2o11lde@4ax.com , *radekp@alpha.net.pl*
wrote:
> Dzięki. Niestety, wszystko wygląda OK -- no to niestety nie wiem czemu Płatnik
> bzdurzy coś o niemożności nadania praw userom...

A z czego wnioskujesz, że chodzi o rejestr? A może o katalogi, albo bazy?
Płatnik to baaardzo oryginalny program jest, i w nim komunikaty mogą
oznaczać całkiem co innego niż się czytając wprost wydaje :)
Różne niuanse mogą grać rolę, np. instalacje kolejnych wersji tylko
w określonej kolejności i inne dziwne sztuczki. Na całe szczęście
program jest dość masowo używany, i opisy różnych dziwnych przypadków
na stronach autorów, albo ZUS można znaleźć, choć na pewno nie jest
łatwo.
Pomocna mogłaby być wiedza, jaka wersja, czy instalacja na swieżo,
czy istnieje MS Office w systemie (!), jaką bazę wybierasz,
czy instalacja z admina, dokłaądna treść komunikatu i wjakim momencie,
i pewnie wiele innych.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)