Re: Jak uruchomić kompa w trybie MS-DOS? jeśli nie uruchamia się windows?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 22:38:40 MET DST

In news:fbhn51$m45$1@nemesis.news.tpi.pl , *Mariusz* wrote:
> Nie to hasło administratora w windows zatrzymuje się na niebieskim tle i
> prosi o podanie nazwy, hasła i chyba domeny jeśli dobrze pamiętam.

No to nie hasło w BIOS, więc jak koledzy sugerują, użyj płyty
instalacyjnej Windows, jeśli nie startuje z niej, to wejdź do
BIOS (prawdopodobnie klawisz Del przy starcie komputera),
i zmień kolejność 'bootowania' - najpierw CD.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)