Re: procesy zostaja w win xp

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 20:31:51 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Po pierwsze, możesz mieć robaka niewykrywanego przez anty-
> wirusy i antyszpiegi. Zdarza się.
>
> Po drugie, możesz mieć jakiś dodatek do WinSocka. Sprawdź
> LSPFixem, czy wszystko jest OK.
>
> Po trzecie, możesz mieć jakiegoś badziewiastego firewalla,
> w stylu NIS czy ZoneAlarma.

firewalla nie mam zadnego, a sytuacja sie wyjasnila, tzn dalej nie wiem
co bylo przyczyna, ale sprawe zalatwilem. odinstalowalem sprawiajace
problemy programy, po czym ponownie je zainstalowalem. problem ustapil.
dlaczego akurat te sie posypaly i dlaczego, nie wiem, ale grunt, ze
teraz dobrze to dziala.