Re: Jak zdalnie zrestartować Windę XP (bez telnetu)?

Autor: <stanley_pWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 20:12:16 MET DST

> A masz dostęp ze zdalnego komputera do ekranu logowania windows, jeśli jest
> wymagane hasło?

Nie bardzo rozumiem - jak to dostęp ze zdalnego... ?
Ja łaczę sie _ze zdalnym_ komputerem, z kompa lokalnego (nazwijmy go klientem).
Oczywiście, wówczas na kliencie mam ekran logowania windows kompa zdalnego,
musze podać login i hasło, zaś odnosnie właśnie hasła (i nazwy usera) - o ile
pamiętam ich zdefiniowanie jest niezbędne przy konfigurowaniu usługi
udostępniania pulpitu zdalnego.

> Zresztą hasło może być wymagane przez program startujący
> przed systemem operacyjnym.

Ale już jest ok! Jak już wczesniej napisałem, udalo mi się zrestartować zdalny
komputer poleceniem 'shutdown' (poleceniem wydanym na 'kliencie'). Zdalny komp
podniósł się bez wiekszych problemów. Przy okazji potem odpaliłem sobie na nim
serwis telnetu - aby miec jakieś zarzadzanie "awaryjne" w razie gdyby zdalny
pulpit znów z jakichś powodów zawiódł.

pozdrawiam -

Stanley