Re: Jak włączyć wygaszacz ekranu chroniony hasłem?

Autor: fijak <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 15:39:29 MET DST

se pisze:
> Raczej chodzi o dodatkowe zabezpieczenie na wypadek zmasowanego ataku
> służb tajnych. Żeby nie mogli podglądnąć plików. W takim wypadku lepiej
> zaszyfrować też dysk z systemem bo w systemie są różne informacje np
> odnośnie otwieranych ostatnio plików itp. No i w pokoju powinna być
> kamera lub alarm, żeby było wiadomo czy włamywacz zainstalował keylogger
> sprzętowy, czy też jest to tylko nieszkodliwy kolega.
jhezeli sluzby bylyby dobre to praktycznie zadne dostepne szyfrowanie
nic ci nie da.
Przed wszystkim jednak pamietaj ze jesli programy maja dostep do danych
w formie odszyfrowanej (np word) to takie same ma prawa cokolwiek co ty
odpalisz, wiec wystarczy jakos zainstalowac ci programik (np poprzez
twoja "glupote", przez dziury w systemi, lub oprogramowaniu nie M$ (np
mozesz miec aktuyalizacje automatyczne a masz niezalatanego winampa) i
wszystkie szyfrowania, zabezpieczenia fizyczne go.no ci dadza