Re: Czy jest jakis prosty sposob na przeniesienie dzialajacego XP z ATAna SATA ?

Autor: Krzysztof Samelczak <desmitchWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 14:45:50 MET DST

Dla mnie to też nie jest argument. Jak uzbieram kasę to kupię sobie licencję i
wtedy na pewno też nie będę reinstalował co miesiąc. A tak to w pewnym sensie
jestem mobilizowany do reinstalacji :-)

Ale przecież to nie był główny temat dyskusji. Chodziło o to jak przenieść
system na nowy dysk. I chciałem po prostu udowodnić, iż najlepszym sposobem
jest reinstalka i wcale nie musi ona być taka bolesna, jak to co niektórzy
próbują udowodnić.

Pozdrawiam

Krzysztof Samelczak