Re: Jak uruchomić kompa w trybie MS-DOS? jeśli nie uruchamia się windows?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 00:09:25 MET DST

Użytkownik "Mariusz" napisał w news:fbebq0$7qf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam mam pytanko, jak włączyć komputer w tryb MS-DOS jeśli w ogóle nie
> włącza się windows ponieważ jest zabezpieczony jakimś hasłem którego nie
> znam i nie mam możliwości zdobycia go. Chciałbym uruchomić sprzęt pod
> Dosem,
> sformatować dyski i zainstalować wszystko od początku.
> Dziękuje, pozdrawiam.

A ja dla odmiany zapytam, czy to 'w ogóle nie włącza się windows '
nie oznacza czasem hasła na BIOS.
Wtedy wyjęcie bateryjki z płyty głównej, lub odnalezienie [1] zworki
resetującej na płycie będzie najszybsze.
Można też próbować hasła serwisowe (jaki bios?).

[1] podręcznik, po typie płyty, powinien się w Internecie dać znaleźć.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)