Re: Jak włączyć wygaszacz ekranu chroniony hasłem?

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Sun 02 Sep 2007 - 23:34:17 MET DST

Fajna rzecz, ale mnie chodziło raczej o możliwość uruchomienia tego w
momencie gdy już mam ekran logowania windows a nie z dysku startowego.
Chodzi o systuację gdy dysk z systemem jest zaszyfrowany hasłem programem
PBA i użytkownik się zaloguje na to hasło, potem mamy ekran logowania do
windows i tylko w tym miejscu, jeśli użytkownik zrobił sobie lockout screen
przez naciśnięcie win+L, możemy użyć programu omijającego logowanie windows.
Jeślinie istnieje tego typu program i nie da się go zrobić to możemu jako
lockout screen użyć win+l, w przeciwnym wypadku należałoby użyć bardziej
zaawansowanych mechanizmów, prawdopodobnie nie zabezpieczających w 100% ale
lepszy rydz niż nic. Taki program musiałby wtedy blokować dostęp do
wszystkich liter dysków w systemie oprócz tego na którym jest system.