Odzyskanie skasowanych plików *.dbx przez shift delete

Autor: uC PC <pinarczukWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Sep 2007 - 13:08:57 MET DST

Przez przypadek skasowałem katalog ...\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Identities. Następnie uruchomiłem Outlook Express i zauważyłem że nie
ma żadnych maili, a skasowany katalog pojawił się spowrotem z tym że z
plikami .dbx już o rozmiarze kilkudziesięciu kBajtów. Pliki z pocztą *.dbx
przed wykasowaniem miały rozmar kilkudziesięciu MBajtów. Czy da się w tej
sytuacji jakoś odzyskać te skasowane pliki *.dbx. Dostępne w internecie
programy nie widzą tych plików, próbowałem np: EasyRecovery, UnDelete,
RecoveryData, MailNavigator, R-Mail, Recover4all, GetDataBack.

Czy w tej sytuacji jest jeszcze jakaś szansa nad odzyskaniem skasowanych plików
*.dbx.