Re: Niespodziewany koniec projektu AutoPatcher

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 15:33:02 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:46d96762$1@news.home.net.pl...

> To sprawdź, do czego DOKŁADNIE prowadzi mój link i porównaj z tym, co
> Ty podałeś.
> Przypomnę ten link:
> ftp://guest:guest@ftp01.akk.net.pl/pliki/laty/AutoPatcher_082007/AutoPatcher_XP_Polish_Aug2007_Start.exe

No dobra - nie będę taki - wyjaśnię teraz, bo później zapomnę :)
W Twoim linku, autopatcher ma 358.1 MB. W moim, ma aż 668.7 MB.
W nazwie pliku jest jeszcze słówko START. A to dodatek do gołego XPSP2,
dodający mu, oprócz poprawek M$, także kilka innych pożytecznych rzeczy.
Ich wykaz na stronie AutoPatchera.

Czyli widzisz, jednak różnica jest, nieprawdaż? :)
(Według Opery jeszcze 22 godziny ściągania, o ile mi znowu nie
wykulbaczy o północy) :))

--
LH
Alitalia wyłudza: