Re: Niespodziewany koniec projektu AutoPatcher

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 15:21:43 MET DST

Użytkownik "PM" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości
news:fbbjnn$3j7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w
> wiadomości news:46d95054$1@news.home.net.pl...

> Pewnie nie, nie wiesz że czytanie boli? :-P

To sprawdź, do czego DOKŁADNIE prowadzi mój link i porównaj z tym, co Ty
podałeś.
Przypomnę ten link:
ftp://guest:guest@ftp01.akk.net.pl/pliki/laty/AutoPatcher_082007/AutoPatcher_XP_Polish_Aug2007_Start.exe
A jak nie wiesz, lub nie dasz rady wejść, to po prostu - zapytaj... lub
prześledź moje wcześniejsze wypowiedzi :P
Tam podałem, czym cel w linku różni się od celów podanych w pierwszym
poście w wątku.
Dostałeś podpowiedź - różni się. Ja podpowiem dalej - znacznie. Czym -
zapytaj, lub przejrzyj posty z ostatniego tygodnia :))
Wtedy zobaczysz, dlaczego jednak ten link podałem i obiecałem, że plik
wrzucę w szybsze miejsce, jak tylko mi zciurka w całości. :)
FYI - Google użyłem.
Odpowiedź Google - "podana fraza - <fraza> - nie została odnaleziona".
A <fraza> jest tu kluczowa. I jest widoczna w całości w tej mojej
odpowiedzi, którą właśnie piszę...

--
LH
Alitalia wyłudza: