Re: Sieć zżera całe zasoby

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 17:52:36 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f5m0kf$hfj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ostatnimi czasy mam dziki problem z internetem Dziki bo nie mam pojęcia
> co jest!
>
> Najpierw dało sie to zauważyć podczas surfowania w internecie - procesor
> pracował na pełnych obrotach, no myślałem ze to po prostu otwarcie
> kilkunastu stron we flash. Ale dużo bardziej się zdziwiłem kiedy podczas
> korzysta z połączenia sieciowego zużywa cała moc obliczeniową. Czy to
> firefox.exe, czy skype.exe, czy explorer.exe.

Zapuść ad-aware (i/lub pokrewny(-e) program(y)), antywirusem przeskanuj
on-boot, sprawdź, czy nie siedzi jakiś rootkit (programem np. RootKit
Revealer i/lub podobnym(i).
Wreszcie... zorientuj się, czy w jakiś sposób nie nastąpiło zablokowanie
wywołania jednego programu przez drugi (tak potrafi Kerio 4.x)... Co FW
loguje przy podglądzie (nie tylko) otwartych połączeń, co melduje NetStat?

> Nie instalowałem nic podejrzanego.

Mogło wleźć samo, zwłaszcza przy MSIE...
Babole nie tak rzadko potrafią np. podpiąć się pod przeglądarkę...
przeglądarce nie udostępnisz netu? :)

--
LH.
Ja zawsze byłem cywilizowany. (...)