Sieć zżera całe zasoby

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 16:54:35 MET DST

ostatnimi czasy mam dziki problem z internetem Dziki bo nie mam pojęcia
co jest!

Najpierw dało sie to zauważyć podczas surfowania w internecie - procesor
pracował na pełnych obrotach, no myślałem ze to po prostu otwarcie
kilkunastu stron we flash. Ale dużo bardziej się zdziwiłem kiedy podczas
słuchania radia i czytania paru tekstów temperatura CPU skoczyła do
54*C. (normalnie powinno byc 45*C). Wiec coś jest nie tak, dla testu
spróbowałem coś skopiować przez sieć lokalną, kopiuje średnio 1 plik na
sekundę niezależnie od rozmiaru. Podejrzane. Antywirus jest w systemie
ale po wyłączeniu jego problemy nie ustały. NetLimiter podejrzewałem -
nie zmieniło sie nic po jego wyłączeniu. Generalnie proces który
korzysta z połączenia sieciowego zużywa cała moc obliczeniową. Czy to
firefox.exe, czy skype.exe, czy explorer.exe.

Nie instalowałem nic podejrzanego.