Windows 2000 IAS problem

Autor: KZ <kruklanki_at_gazeta.lp>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 20:19:33 MET DST

Na poczatek elementarz.
Czy podlaczenie IAS'a do routera ma znaczenie? tzn. cz y podlaczam go po
stronie wan czy lan?wydaje mi sie ze nie ale warto zapytac na poczatek ;)

A teraz sedno:

Probuje, jak na razie bezskutecznie, skonfigurowac IAS'a z Draytek 2910 wg
http://support.microsoft.com/kb/318710/pl

to co jest na tej stronie zrobilem bez problemow (ale nie dziala) wiec
zaczalem wczytywac sie w linki tam zawarte i w jednym z nich bylo napisane
ze IAS wykorzystuje porty 1812,1645 oraz 1813,1646. Problem w tym ze ja mam
na routerze mozliwosc wpisania tylko jednego (i jest to domyslny - 1812)
Czy to moze byc przyczyna? Jak sobie z tym poradzic?

Nastepnr pytanie to jak intrerpretowac log ias ? pisze mi on tam jednak
jest to niezrozumiale [a moze tam jest wyjasnienie??? :) ]