Re: pliki "aaa" oraz "AAA" w tym samym katalogu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 15:43:47 MET DST

Użytkownik "Adam Gramowski" <gramowski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1181476664.721338.208810@q66g2000hsg.googlegroups.com...
Witam

Chcialbym rozpakowac zipa stworzonego chyba w systemie linux. Znajduja
sie w nim w tych samych katalogach pliki o nazwach "a" oraz "A". Moj
windows XP nie pozwala na trzymanie w jednym katalogu dwoch plikow
rozniacych sie tylko wielkoscia liter. NIe wiem co zrobic - gdzie
ustawic taka mozliwosc.

W systemach 9x jest taka opcja w "opcje folderów" jak "Zezwalaj na
nazwy całe pisane wielkimi literami". Ona moze by pomogla, ale
niestety w windowsie xp jej nie ma.
Prosze o rade.

** Sprawę załatwisz bardzo prosto, aczkolwiek nie "za darmo".
** Total commander (najnowszy, jest już 7.0 final), na archiwum ALT-F6, jak
przy wypakowaniu zapyszczy, ze plik już istnieje, kliknij "więcej opcji".
Tam znajdziesz dokładnie to, czego Ci potrzeba ("automatycznie przemianuj").
Kosztem tego jest doklejenie do nazw numeru kolejnego, etc. Wtedy po prostu
trzeba ręcznie pozmieniać to, co doklejone, na właściwe, aby tylko nazwa się
nie kłócila z istniejącą. Jeśli "kupujesz" taką niedogodność - problem masz
rozwiązany.
** Zamiast ALT-F6 możesz wejść w archiwum jak w katalog, reszta zasad
kopiowania identyczna.

--
LH.
Ja zawsze byłem cywilizowany. (...)