Re: pliki "aaa" oraz "AAA" w tym samym katalogu

Autor: Adam Gramowski <gramowski_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 15:03:17 MET DST

Dzieki wszystkim za rade.

Wspomniany plik zip (jar) to bibioteka java, której klasy są właśnie
tak ponazywane. Zmiana nazw nie wchodzi w grę, bo klasy te są już
skompiloane i całośc nie działałaby.
Zawartość biblioteki to aplet, którego chciałbym odpalić z dysku, a
nie - z przeglądarki. Niestety mam dziwne problemy polegające na tym,
ze virtualna maszyna java nie widzi obrazków zawartych w tej
bibliotece. Próbowałem już wszystkiego. Również wynoszenia katalogów
obrazków poza jar. Nie próbowałem jeszcze tylko właśnie wyniesienia
również apletu poza jar do katalogu głównego. Głupi pomysł, ale już
tylko to mi zostało.
Najdziwniejsze jest to, że ten sam aplet, tylko poprzednią wersję
dawało się tak odpalić bez problemu. W nowym zmieniła się chyba tylko
struktura katalogów tych obrazków i jakiś ustawień czcionek i kolorów
i już nie działa.
Jakby kogośz Państwa interesowała java, to z chęcią przyśle kod
odpalający stary aplet, jar starego apletu oraz nowy aplet. Przy
odpaleniu nowego wyskakują wyjątki związane własnie z niemożnością
znalezienia plików z obrazkami oraz ustawiniami czcionek itd.. Stary
aplet - z identycznie zaimplementowanymi interfejsami AppletStub oraz
AppletContext działa poprawnie.

Jeśli któryś z Panów jest zainteresowany, to prześle kod oraz jary. Za
pozmienianie go tak, żeby działał (nie musi być wcale to zrobione
jakoś elegancko - zalezy mi tylko, żeby odpaliło bez wyjątków) oferuje
300 zł wpłacane na konto.
jeszcze rzuce ofertę na grupę o javie - tam będzie to chyba
właściwsze.
Dzięki za zainteresowanie.