Re: Wave na 0% przy starcie systemu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 11:36:13 MET DST

Użytkownik "Arek" <arcady2WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1357.00000074.46307111@newsgate.onet.pl...

> Sęk w tym, że ostatnio nie instalowałem nic nowego :(
>
> Może jest jakiś sposób na zablokowanie poziomu dźwięku?

Znajdź spośród zainstalowanych programów, który ma ustawienia na zero i w
nim podjedź głośnością.
A może przeglądałeś niedawno jakieś YouTube, czy coś podobnego i kliknąłeś
na wyłączenie głośnika?
Może w jakimś z programów dałeś wyciszenie i nie kasując go wyłączyłeś
program?

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje