Re: Nie działa www.

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 11:39:54 MET DST

In news:f0kduu$msi$1@inews.gazeta.pl , *unclebeer* wrote:
> Odesłano mnie na tę grupę:
> Witam.
> Mam problem, mianowicie nie działają mi www w żadnej przeglądarce. Gadu-gadu
> działa normalnie, pingi z cmd też lecą normalnie, innym komputerom w sieci
> www działa. Co jest nie tak? Sprawdzałem na 2 przeglądarkach, myslę, że to
> nie jest wina przeglądarek tylko jakiegoś może wirusa czy innego badziewia.
> Irytuje mnie fakt, że nie mogę uruchomić www.google.pl gdzie pingi chodzą z
> cmd po np. 20ms przy czym tak jest z każdą stroną. Firewall sprawdzałem czy
> [...]

Może problemy z winsock, tak więc:

Start uruchom cmd Enter
netsh winsock reset Enter

albo: LSPFix http://www.cexx.org/lspfix.htm

albo sam obejrzyj co potworzyło się w rejestrze:
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\ w kluczu Winsock2

Jeszcze lektura
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;pl-pl;299357

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)