Nie działa www.

Autor: unclebeer <unclebeer[WYTNIJznawiasem>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 10:09:10 MET DST

Odesłano mnie na tę grupę:

Witam.
Mam problem, mianowicie nie działają mi www w żadnej przeglądarce. Gadu-gadu
działa normalnie, pingi z cmd też lecą normalnie, innym komputerom w sieci
www działa. Co jest nie tak? Sprawdzałem na 2 przeglądarkach, myslę, że to
nie jest wina przeglądarek tylko jakiegoś może wirusa czy innego badziewia.
Irytuje mnie fakt, że nie mogę uruchomić www.google.pl gdzie pingi chodzą z
cmd po np. 20ms przy czym tak jest z każdą stroną. Firewall sprawdzałem czy
czasami nie zablokowałem sam - jak przypuszczałem to nie to... Jeszcze
dodam, że internet wcześniej działał normalnie i to nie jest problem typu
nie działa od początku - działał od dawna bez żadnego problemu i tak nagle
www przestało działać. Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Jeśli tak to
jak temu zaradzić, może chociaż jakieś poszlaki? Wolałbym uniknąc
reinstallu...

--
uncle