Re: Struktura plików na dvd Visty

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 11:39:07 MET DST

dziobu pisze:

> No ja nie znam żadnej wróżki która mi powie czy będzie źle czy nie.

Bez przesady. Efekt działania wielu operacji można łatwo
przewidzieć lub przynajmniej oszacować ryzyko niepożądanego
wpływu na system.

> Super. Tylko co mi daje punkt przywracania jak system nie wstaje (czyt:
> po BIOSie czarny ekran i koniec) a cd nie mam?

Takie coś dzieje się tylko na skutek przypadkowego zapisu
na dysku (na co czasem pomoże jedynie formatowanie uszkodzonej
partycji) lub ustawienia jako sterownika typu "boot" czegoś,
co się wiesza (a więc samodzielne zamordowanie systemu na
własne życzenie).

> Nie kojarze żadnych skutków ubocznych, a zastosowanie ma bardzo szerokie.

Podstawowy skutek uboczny: katalogi Documents and Settings
czy Program Files lubią się "gryźć", gdy oba systemy jak C:
widzą tę samą partycję.

> To wolny kraj. Moge robić co chce ;)

A ja mam prawo krytykować to postępowanie.

> Podobne rozwiązania sprawdzają mi się od kilku lat i działą to fajnie,
> więc nie narzekam.

Co nie oznacza, że to jest rozwiązanie dobre i
poza krytyką.

> A ja testuje i uruchamiam oprogramowanie do róznych specjalistycznych
> urządzeń, gdzie raczej nikt sie nie przejmuje czy sterownik będzie

Do tego notebook się marnie nadaje -- chyba, że musisz
z nim jeździć do tych urządzeń...

> co Ci przeszkadza że chce mieć normalną instalke systemu za który
> zapłaciłem?

A zapłaciłeś? Bo raczej zapłaciłeś za okrojonego OEMa
dostosowanego silnie przez producenta sprzętu. "Normalny"
OEM (kupowany luzem choćby ze składakami) kosztuje nieco
więcej, a pudełkowy system, wobec którego masz już pełne
prawa -- dwukrotnie więcej.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |