Re: Struktura plików na dvd Visty

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 10:43:05 MET DST

Dnia 4/24/2007 10:16 AM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> System nie pada sam z siebie, tylko na skutek działań
> użytkownika, których można po prostu nie realizować
> wiedząc, że mogą się skończyć źle.

No ja nie znam żadnej wróżki która mi powie czy będzie źle czy nie.

Jakbym z góry wiedział gdzie są błędy w oprogramowaniu to bym nie musiał
go testować. Ot tak - żeby uzytkownik końcowy nie musiał.

> Masz jeszcze narzędzia naprawcze "on-line" w samym systemie
> (punkty przywracania, System File Checker).

Super. Tylko co mi daje punkt przywracania jak system nie wstaje (czyt:
po BIOSie czarny ekran i koniec) a cd nie mam?

> Po co? Instalowanie dwóch kopii Windows jest oczywiście
> technicznie możliwe, ale ma nikłe zastosowanie praktyczne
> i trochę skutków ubocznych.

Nie kojarze żadnych skutków ubocznych, a zastosowanie ma bardzo szerokie.

> Szczerze? CHORE.

To wolny kraj. Moge robić co chce ;)
Podobne rozwiązania sprawdzają mi się od kilku lat i działą to fajnie,
więc nie narzekam.

> A Ty nic nie robisz chyba poza przywracaniem i reinstalowaniem.
>
> Ja na swoim notebooku piszę artykuły, teksty książek,
> uruchamiam maszyny wirtualne i piszę i testuję oprogramowanie.
> Jak wspominałem, od kupna nie reinstalowałem systemu bo nie
> miałem absolutnie takiej potrzeby. Inne notebooki działające
> "w okolicy" też "od urodzenia" działają z jedną kopią systemu,
> a są wykorzystywane do mniej lub bardziej intensywnej pracy,
> a nie tylko oglądania WWW.

A ja testuje i uruchamiam oprogramowanie do róznych specjalistycznych
urządzeń, gdzie raczej nikt sie nie przejmuje czy sterownik będzie
działał z innym sprzętem czy nie. Miałem już coś co miało takie same VID
i PID jak karta TV AverMedii na USB. Naprawde super, ale śmietnik to
robi strasznie bo potem juz nie udało mi sie uruchomic karty.

I wtedy nie bardzo mam ochote na grzebanie w systemie czy cudowanie w
jakiś inny wymyslny sposób, skoro bezproblemowo moge sobie obraz przywrócic.

Zdarzyło mi sie też kilka razy że system już nie wstał. Ot tak - po
prostu nie wstał.
A potem sie okazało że toto nie pójdzie na komputerze z dwoma
rdzeniami... no tylko że musiałem spowrotem system przywrócić.

BTW:
co Ci przeszkadza że chce mieć normalną instalke systemu za który
zapłaciłem?

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \