Re: GP dla domeny nadpisuje GPO dla OU (Win2003)

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 00:10:25 MET DST

Użytkownik "marek" <m.sinkiewicz@wsisiz.edu.pl> napisał w wiadomości
news:f0ides$2es$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> logi sprawdzam caly czas, na stacji pokazuje, ze zasady zostaly pomyslnie
> zastosowane, gpupdate force tez pomyslnie, dodalem do ustawien gpo zeby
> zmodyfikowal title w IE i poszlo, ale tapeta nadal nie jest ustawiana

A co na to gpresult?

> przepraszam, chodzilo mi nie o grupe a o OUs, uzytkownik xxx jest w OU
> domain users i jednoczesnie OU test :)

Nie mozna byc rownoczesnie w dwoch OU :)
Jedno konto uzytkownika moze byc w jednym OU "na raz".
Mozna natomiast przybic do OU kilka roznych GPO albo skorzystac
z domyslnego dziedziczenia ustawien z nadrzednych OU na podrzedne.

> chcialbym przybic gpo do OU domain admin i zeby ten user tam byl i
> drugiego OU test, ale wyglada na to, ze sie nie da

No ba :)
Ale kombinuj, dobrze ci idzie i dobre wnioski wyciagasz.