Re: GP dla domeny nadpisuje GPO dla OU (Win2003)

Autor: marek <m.sinkiewicz_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 15:49:24 MET DST

> gpupdate /force na kliencie powoduje jakas reakcje? Co na to logi?
logi sprawdzam caly czas, na stacji pokazuje, ze zasady zostaly pomyslnie
zastosowane, gpupdate force tez pomyslnie, dodalem do ustawien gpo zeby
zmodyfikowal title w IE i poszlo, ale tapeta nadal nie jest ustawiana

> :-)
> GPO i grupy w systemie to dwie rozne sprawy.
przepraszam, chodzilo mi nie o grupe a o OUs, uzytkownik xxx jest w OU
domain users i jednoczesnie OU test :)

> komputerow
> albo uzytkownikow, nie da sie tak jak ty chcesz, tj. wkladac kogos w grupe
juz nie wkladam, darowalem sobie:}

> i przybic
> mu jakies GPO "osobiscie" a inne przybic grupie do ktorej nalezy.
chcialbym przybic gpo do OU domain admin i zeby ten user tam byl i drugiego
OU test, ale wyglada na to, ze sie nie da

marek