Re: dysk włącza się co sekundę EUREKA

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 14:27:10 MET DST

Użytkownik "." <a@a.org> napisał w wiadomości
news:f018ef$jd0$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Liczysz gdy nie ma operacji i/o ?

Słucham, gdy dysk intensywnie pracuje, np. przy defragmentacji, lub
kopiowaniu.
Gdy nic się nie dzieje, w ogóle nie znać dysków - szum tła wystarcza, by je
zagłuszyć.

> W ogóle, mam wrażenioe, ze dyski sformatowane w NTFS chodza ciszej,
>
> Chyba to zależy od rozmiaru klastra.

A nie od stopnia fragmentacji, od tego, ile i jakich, jak dużych ruchów musi
zrobić pozycjoner? (np. przy czytaniu wielu plików naraz)

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje