Mapowanie portu COM

Autor: Raqs <raqs_at_hate_spam.polbox.com>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 11:57:28 MET DST

Witam,

Pewnie temat był wałkowany wielokrotnie, ale jakoś nie mogę znaleźć
dobrego rozwiązania.
Jest sobie serwer 2003, do którego RS232 jest podłączona centrala tel.
Na stacjach klienckich stoi soft, który za pomocą RS-a gada z centralą.
Czy istnieje możliwość udostępnienia RS-a na serwerze, tak by klienty
widziały go jako np COM3, a soft do centrali myślał, że gada z COM-em
sprzętowym?
Znalazłem np taki programik IP_Com, ale umożliwia on podłączenie się do
Coma za pomocą Telnetu.

pozdr
raq