OE - kopie maili wychodzących

Autor: JS <thorgrim_at_op.pl>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 18:37:48 MET DST

Dostałem idiotyczne polecenie: zrobić tak żeby boss miał wgląd we
wszystkie maile wychodzące i wchodzące we wszystkich skrzynkach ludzi w
firmie.
Problem jest taki, że firma nie ma własnego serwera pocztowego, korzysta
ze skrzynek hostowanych(nazwa.pl) a wszyscy ludzie w firmie korzystają z OE.
Stwierdziłem ze najlepiej będzie zrobić tak aby zrobić forward na koncie
hostingowym - czyli każdy mail wchodzący/wychodzący jest przesyłany
także na specjalne konto meilowe. Z przychodzącymi nie ma problemu - w
panelu była poprostu taka opcja.
Problem jest z pocztą wychodzącą - admin z nazwa.pl stwierdził ze sie
nie da.
I jak na to poradzić?
Jakaś konfiguracja każdego z OE? Tak aby przy wysłaniu dopisywał np. CC
do każdego maila? Ale z tego co widzę reguły w OE stosują się tylko do
poczty przychodzącej.
Macie jakiś pomysł na to?

Jacek