Re: awaria okienka :( prosze o pomoc

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 02:18:24 MET DST

Użytkownik "raf" <raf@rafraf.pl> napisał w wiadomości
news:evo0vf$f30$1@nemesis.news.tpi.pl...
> dawno temu juz pomogliscie mi w podobnej sprawie za co jestem niezmiernie
> wdzieczny do dzisiaj, moze tym razem sie tez uda... :-)
>
> Windows XP Prof SP2
> Objaw: komputer ekstremalnie zwalnia podczas otwarcia dowolnego okna z
lista
> plikow (np. moje dokumenty), co praktycznie uniemozliwia prace; dodatkowo
> tlo okna z lewej strony (tam gdzie jest m.in. "Zadania plikow i folderow")

Spróbuj otworzyć Edytor Rejestru, przejdź do klucza HKCU\Control
Panel/\esktop i utwórz w nim wartość DWORD "SmoothScroll" o parametrze zero.
Dziala natychmiast... no, może być potrzebne ponowne uruchomienie danego
programu, ale restart systemu nie jest wymagany. Znakomita sprawa dla
wolniejszych kompów (ratowało mi to kiedyś dupę na 486 po awaryjnej
przesiadce z padniętej płyty) i np. Outlook Express z dużą listą wiadomości,
kasowaną... OE z tym parametrem kasowanie wiadomości z listy wykonuje
kilkadziesiat razy szybciej... może i w oknie z katalogiem choć o 1 %
pomoże?

--
LH