Re: Niepełnosprawny DVD-RW, nie nagrywa... pomocy..

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 01:50:04 MET DST

Użytkownik "eRKa" <remekATasterDOTpl> napisał w wiadomości
> Hej,
>
> Jest notebook HP-Compaq nc6120, a nawet dwie sztuki. W nich napędy
DVD-RW -
> szczerze - nie wiem jakie, nie sprawdzałem "sprzętowo".
> Napęd w jednym z nich nagrywa płytki DVD-R/RW, a nie chce CD-R/RW; a w
> drugim - na odwrót ;) - nagrywa CD-R/RW, a nie chce DVD-R/RW. Płytki CD
jak
> i DVD są czytane OK. System WinXP Prof.

Próbowałeś podmieniać napędy między komputerami? Skoro są identyczne, to
spróbuj, jeśli usterka pozostanie na miejscu, to problem jest w sofcie,
jeśli powędruje za napędami, to problem jest w sprzęcie. Multirecorder do
klaptopa można zanabyć za 265 zeta LG i 245 zeta Lite-On, fabrycznie nowe,
ceny ze sklepu Balta (www.balta.pl). (to oczywiście, gdyby zdupiony był
sprzęt)

--
LH