dokowane okienka - czy istnieja?

Autor: musk bez czesci ruhomyh <musk_at_bcr.com>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 16:10:26 MET DST

Witam,

Człowiek bez problemów nie ma co z sobą począć, więc wynalazłem problem
nowy.

Mam nadzieję, że grupa odpowiednia (jakos odpowiedniejszej znalezc nie moge,
choc przekonany takze do konca nie jestem).

Otóż chciałbym zmieścić na pulpicie Windows 'dokowane' okienka (2 x 2, 3 x
2, a nawet 3 x 3), w których umieszczałbym poszczególne aplikacje i które
nie zachodziłyby na siebie, tak abym mógł obserwować je wszystkie
jednocześnie.

Problemem może być rozdzielczość, ale posiadam dość duży monitor i czasem
żal mi miejsca które się marnuje, a ciągłe przełączanie i/lub szukanie
odpowiedniej aplikacji na pasku doprowadza mnie do pasji. Myslę, że
przynajmniej 2 x 2 ratowałoby mnie mocno a rodzielczość takich podokienek
byłaby do zaakceptowania (800 x 525 w moim przypadku).

Ideałem byłoby gdyby takie okienka można by przykryć jeszcze jedną
aplikacją, która nie stosowałaby się do podziału (np. excel jednak potrzebny
mi zwykle na całym ekranie).

Czy istnieje coś takiego? Google'a karmię zapytaniami "multi desktops"
"multi screen", ale nic sensownego z moich poszukiwań nie wynika.

musk bcr