Re: Bios wykrywa, windows nie wykrywa.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 15:05:35 MET DST

"Agnieszka Kubara" <kubaraWYTNIJTO@autograf.pl> wrote in message
news:3808.000000b4.461e2adf@newsgate.onet.pl...

> Nie. Mam trzy dyski fizyczne.Dysk głowny podzielony jest na dwie
> partycje i
> tylko te partycje widoczne są w zarządzaniu dyskami.Pozostałe dwa
> dyski w ogóle
> nie są widoczne pod windowsem i w zarzadzaniu dyskami choć bios je
> wykrywa

Czy te niewidoczne dyski to są dyski SATA? Najlepiej podaj trochę
informacji o swoim sprzęcie. Płyta główna, dyski, etc. Chodzi o to, że
jeśli dyski w ogóle nie są widoczne ani w diskmgmt.msc ani w
diskpart.exe, to albo jest to problem sprzętowy, albo wskazuje to na
brak/wyłączone sterowniki do kontrolera dysków. Najlepiej byłoby
sprawdzić to jakimś trzecim narzędziem uruchamianym niezależnie od
istniejącej instancji Windows. Na przykład programem producenta
uruchamianym z CD/dyskietki. Tu są linki do takich programów:
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287 .

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/