Re: [XP] crash systemu - co zrobic?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 07:21:58 MET DST

"Karol 'Carlos' Cieśla" <usenet@wytnij.karolciesla.pl> wrote in message
news:evk1e7$uu9$1@mx1.internetia.pl...
> Sprawa wyglada bardzo dziwacznie... System to Windows XP Professional
> PL z SP2.
> System startuje. Widac logo Windowsa. Monitor na chwile gasnie, zapala
> sie, gasnie, wylacza sie dysk twardy, komputer sie restartuje. I tak w
> kolko. Dalej. Jesli w menu startowym wybiore by nie bylo restartu po
> bledzie krytycznym - komp wisi, na monitorze nic nie widac, dysk sie
> wylacza. Tak samo sie dzieje, jesli probuje odpalic ostatnia znana
> dobra konfiguracje czy tez tryb awaryjny. Przy czym przy probie
> uruchomienia w trybie awaryjnym na chwile przed restartem wyraznie
> [...]

Owszem - dopisz
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl,
[REG_DWORD] AutoReboot=0.

Proponuję na początek podmienić rejestr na sprawną kopię wydłubaną z
c:\System Volume Information albo tę z dnia instalacji systemu zachowaną
w katalogu \Windows \Repair.

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]