Re: czas systemowy limited user - winxp prof

Autor: DreamofWarsaw <dreamofwarsaw_at_yahoo.com>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 18:36:12 MET DST

> Nie zgadzam się absolutnie. Moje wieloletnie doświadczenia
> dowodzą, że w większości przypadków ludzie chcą po prostu
> robić coś, czego się robić nie powinno lub czego robić nie
> wolno (nawet, jeżeli nie jest to niemożliwe). Często też
> chcą robić akurat takie rzeczy, bo nie wiedzą, że robi się
> to inaczej całkiem na całym świecie.
>
> Dlatego praktycznie zawsze chcę przede wszystkim wiedzieć
> *dlaczego* ktoś chce coś zrobić, a dopiero potem udzielam
> odpowiedzi technicznej.

no coz. dziwne podejscie. grupy sa poto by zadawac pytania i oczekiwac
odpowiedzi,
profesjonalnej odpowiedzi....

ja tez mam duze doswiadczenia w informatyce korporacyjnej (komercyjnej)
 i szczerze mowiac od profesjonalisty (a wszystko wskazuje, ze Ty takim
jestes)
oczekuje profesjonalnej odpowiedzi, a nie odpowiedzi typu:
cyt "No to naprawdę *nie chcesz* pozwolić użytkownikom na zmienianie
 czasu. Uwierz mi ;)
 W domenie AD czas *musi* być bez przerwy zsynchronizowany
 między stacjami a domeną. Nie wolno go przestawiać".....

zadno z tych zdan nie jest prawdziwe
a) wlasnie to zrobilem w domenie korporacyjnej i nie uwazam tego za dziure w
bezpieczenstwie
b) w AD wcale nie musi byc bez przerwy zsynchronizowany czas, po prostu
stacja nie moze uzywac
w danej chwili z uslug AD.

mimo wszystko dziekuje za wyrazenie opinii, szanuję ją.
Pozdrawiam