Re: Udostepnienie zasobow admina innym userom w Win XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 18:07:05 MET DST

"Tom" <lan10@wp.pl> wrote in message
news:ev5p08$44h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> problem jest nastepujacy
>
> Mam w Win XP partycje C i D . Na partycji D mam katalog DANE
> zawierajacy iles tam GB danych. Niestety dane te zostaly utworzone
> podczas pracy na koncie ADMINISTRATORA.
>
> W tej chwili chce zaczac uzywac kompa "po bozemu" czyli praca
> wylacznie na koncie usera z ograniczonymi uprawnieniami. problem w tym
> ze taki user nie bedzie mial pelnego dostepu do katalogu DANE -
> poniewaz jego wlascicielem jest admin. reinstalacja Windowsa
> oczywiscie nic nie da.

> [...]

Po prostu przejmij te dane na własność i nadaj pełne uprawnienia dla
Wszyscy lub dla tego konkretnego użytkownika (albo lepiej grupie Users).
Jeśli to XP Home, to pomoże Ci programik Fajo XP File Security Extension
for XP Home http://www.fajo.de/portal/index.php?lang=en .

308421 - JAK: Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie
Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]