Re: zegarek na pasku

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 21:04:53 MET DST

Krzysiek o¶mieli³ siê napisaæ:

> Nie chodzi o program. W jakim¶ poradniku widzia³em kiedy¶ opis modyfikacji
> rêcznych w rejestrze Win 98, m.in.: dodanie sekund do zegarka, dodanie do
> niego daty, dodanie s³owa godzina, dodanie PM, AM itp. Nie pamiêtam jednak
> szczegó³ów.

Moim zdaniem grupy dyskusyjne powinny rozwijac a niekoniecznie zawsze
dawac gotowe rozwiazania, i tak bylo w wypadku mojej odpowiedzi na
Twojego posta.

Nie znam dokladnie odpowiedzi na Twoje pytanie ale znam droge jak mozesz
sie dowiedziec to o co pytasz. Napisalem to co napisalem powniewaz nikt
z grupowiczow rowniez nie znal dokladne odpowiedzi na Twoj problem.

Dlatego tez jeszcze raz:

Chodzilo mi o to ze mozesz sciagnac programik ktory tak robi i jesli
twoja teza (ze mozna pozadany efekt uzyskac popprzez zmiany w rejestrze)
to mozesz porownac rejestr przed i po zastosowaniu jakiegos programu
ktory robi to co chcesz.
Nie napisalem ze masz uzywac tego programu, ale to ze poprzez dzialania
ktore opisalem uzyskasz dokladna odpowiedz na to gdzie to siedzi.
Jesli natomiast nie znajdziesz zadnych istotnych roznic moze to
swiadczyc o tym ze nie da sie tego zrobic, i tak mi sie wydaje chociaz
moge sie mylic.

Jesli poszukujesz tylko i wylacznie odpowiedzi a nie tylko droge do
znalezienia odpowiedzi to przepraszam za napisanie mojeje odpowiedzi do
Twojego posta.